Tjut!

Det tjuter i mitt öra. Jag med min tinnutusskräck tror det värsta. Förhoppningsvis är det pga av att jag varit sjuk & förskyld sedan i tisdags. Kan det låta i örat då? Någon som vet?!?

Mellan hostningarna och klunkarna av grönt te pluggar jag matte c. Äntligen lämnat in första inlämningen, kan pusta ut nu ett tag. Svårt att plugga på distans när man inte har någon att fråga! Tur att mina grannar är mattesnillen och kan hjälpa till när de är hemma. Det är nästan så man saknar Åge's genomgångar...eller kanske inte.

Jag börjar bli redigt less på att vara hemma utan ork. Sett klart alla avsnitt Greys som vi har (säsong fyra avsnitt 5- finns det fler utkommna?) och saknar att jobba(!) Det är så förbaskat kul att sälja kök och gör det 100 ggr hellre än att förbruka toapapper i fel ände.

Annars så har jag en kompis som nyss anlänt i LA. Själv ska jag sätta mig och se ett avsnitt av gamla hederliga Beverly Hills....'cause that's the same...


Kommentarer
Postat av: Maallee

Du är duktig som pluggar Matte C. Jag är impad. Men ta tillbaka det där om Åge. Jag blir rädd.



Appropå lärare så träffade vi Egil på krogen förra veckan. Följande konversation ägde rum.

Han: Vad har jag sagt om alkohol?

Emma och Malin: Ööh, va? Ingenting?

Han: Jo, att man inte ska dricka det. Sa jag på minst en lektion.

Emma och Malin: Men du, vi lyssnade inte så flitigt på dina lektioner. Det vet du väl.



Samma gamla jargong!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback