Tänk med hjärnan.

Efter att inte ha kunnat äta något ordentligt på 2,5 dygn tillagar jag spagetti carbonara, kryddad , just how I like it. För jag var hungrig. Slevar upp en lagom stor portion. Jag tar föga hänsyn till ovanstående fakta (att jag knappt ätit något, och att jag bara fick i mig två köttbullar med några tillhörande makaroner till lunch tänkte jag inte på.) Jag var ju hungrig.
Efter måltiden lägger jag mig i
paltkoma. Så förblir jag sedan i några timmar. Sedan svullnar min mage upp och gör ont. Jag försöker sova. Det går svårt. Jag får gå upp med jämna mellanrum. Vaknar kl 02 och spyr!
Jag som blivit frisk!
Himla idiot! Jag vill så gärna jobba. Varför, varför skulle jag trycka i mig massa kryddad mat.
Har knappt kunnat sova inatt och det bränner i magen.
Stackars magen.
Ska hälla i den proviva i mängder.

Ursäkta det detaljerade äckliga inlägget. Jag behövde skriva av mig lite ilska.

Kommentarer
Postat av: Malle

Soffe, Larret är ingen person. Det är Laget. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback